חֲדָשׁוֹת

על מנת להעשיר את חיי התרבות של העובדים ולחזק את לכידות החברההצוות של,Jufu ארגן סיור אביב ל-Quancheng Oulebao עבור כל אנשי הניהול.באמצעות פעילות זו, היא לא רק משקפת את החברהדאגה לעובדים,אלא גם משפר את העובדיםרגשות לחברה, ובמקביל מחזק את התקשורת בין עמיתים, מניע את רוח עבודת הצוות של החברה.Jufuאנשים משלבים ידיים יחד ביצירת מחר טוב יותר.

השמיים היו בהירים לקראת חודש אפריל, אנו מתאספים יחד ויצאנו לדרך ב-8:30 בבוקר.

הגענו חלק אחרי שעה נסיעה: Quancheng Oulebao,להרגיש את הרוח העדינה ולהתקלח תחת השמש החמה.לאחר שצילמנו תמונה קבוצתית, פתחנו את מצב הצרחות של רכבת ההרים למשך כל היום.

图片1

אנשים נכנסו לפארק אחד אחד,הטירה ומסלול רכבת ההרים המעוגל שנכנסים ישירות לעיני האנשים, כולנו היינו בהלם מהחוכמה האמנותית של אנשים מודרניים.חווינו אתגלגלת סיבוב".זו רכבת הרים מרגשת מאוד.זה שווה ערך לפרויקט החימום שלנו.ואז הגענו ל"הפטיש של ת'ור."בגלל הגלגלת סיבובמרגש מדי,רק חלק מהקבוצה בוחר לחוותהפטיש של ת'ור."העזנו בהצלחה בחזרה.

图片2

לאחר ארוחת צהריים ב-קלז,"המשכנו ב"מסע רכבת הרים."הכוח הראשי" חווה את "ספינת המלחמה האש הכחולה" המרגשת."המתונים" בחרו לנסוע ב"קרוסלה" הרומנטית."ואז חווינו" מסע מסביב לעולם,"שהראה לנו את הנוף השונה של מדינות שונות.

图片3

图片4图片5

זמן שמח הוא תמיד כל כך קצר.חבל שלא עלינו על "הרכבת הקטנה מסביב לפארק."אנחנו מתאספים בשער פארק השעשועים.נסענו למנגל לאו ג'ין לארוחת ערב באוטובוס.לאחר ארוחת הערב, כולם חזרו לביתם.

טיול היום הסתיים.למרות שזה היה רק ​​יום קצר,זה גם העמיק את הידידות בין העובדים.טיול יום לארה"ב כדי לקבל רגיעה טובה יותר.היא מאפשרת לנו לחוות את העושר של התרבות הארגונית ולמצוא תחושת שייכות.לתתאנחנו מתמסרים לעבודה של המחצית השנייה של השנה בגישה צעירה יותר.

תודה לג'ופו.אנחנו יכולים להתאסף כאן כדי להילחם על החלומות שלנו.בואו נעבוד יחד למען מחר טוב יותר!