berita

Bagi memperkayakan kehidupan budaya pekerja dan mengukuhkan perpaduan syarikatpasukan sJufu menganjurkan lawatan musim bunga ke Quancheng Oulebao untuk semua kakitangan pengurusan.Melalui aktiviti ini, ia bukan sahaja mencerminkan syarikats penjagaan kepada pekerjatetapi juga meningkatkan pekerjaperasaan kepada syarikat, dan pada masa yang sama mengukuhkan komunikasi antara rakan sekerja, memotivasikan semangat kerja berpasukan syarikat.JufuOrang ramai berganding bahu dalam mencipta hari esok yang lebih baik.

Langit cerah untuk pagi Apri, kami berkumpul dan bertolak pada pukul 8:30 pagi.

Kami tiba dengan lancar selepas satu jam memandu: Quancheng Oulebaomerasakan angin sepoi-sepoi dan mandi di bawah sinaran matahari yang hangat.Selepas mengambil gambar berkumpulan, kami membuka mod jeritan roller coaster sepanjang hari.

图片1

Orang ramai masuk ke dalam taman seorang demi seorangistana dan trek roller coaster bulat melengkung datang ke mata orang secara langsung, kita semua terkejut dengan kebijaksanaan artistik orang moden.Kami mengalamitakal putaran".Ia adalah roller coaster yang sangat mengujakan.Ini bersamaan dengan projek pemanasan badan kami.Kemudian kami datang ke “Thor's Hammer."Kerana iatakal putaranterlalu mengujakanhanya sebahagian daripada kumpulan yang memilih untuk mengalamiTukul Thor."Kami telah berjaya kembali.

图片2

Selepas makan tengah hari diKelez,"kami meneruskan perjalanan “Roller Coaster Journey.“Pasukan utama” mengalami “kapal perang api biru yang mendebarkan."Golongan sederhana" memilih untuk menaiki "karousel" romantis.“Kemudian kami mengalami ”perjalanan mengelilingi dunia,"yang menunjukkan kepada kita pemandangan yang berbeza dari pelbagai negara.

图片3

图片4图片5

Masa gembira sentiasa sangat singkat.Sayang sekali kami tidak menaiki “kereta api kecil mengelilingi taman.“Kami berkumpul di pintu gerbang taman hiburan.Kami pergi ke Lao Jin BBQ untuk makan malam dengan menaiki bas.Selepas makan malam, semua orang pulang ke rumah masing-masing.

Perjalanan sehari sudah tamat.Walaupun hanya sehari yang singkatia juga mengeratkan silaturahim antara pekerja.Perjalanan sehari untuk AS untuk mendapatkan kelonggaran yang lebih baik.Ia membolehkan kami mengalami kekayaan budaya korporat dan mencari rasa kekitaan.biarlahs menumpukan diri pada kerja separuh kedua tahun dengan sikap yang lebih muda.

Terima kasih kepada Jufu.Kita boleh berkumpul di sini untuk memperjuangkan impian kita.Mari kita bekerjasama untuk hari esok yang lebih baik!